درباره وُـ‌پوستر


وُـ‌پوستر، سامانه‌ی آنلاین اطلاع رسانی در زمینه های گوناگون و راهی برای شناسایی و معرفی کسب و کارهای ایرانیان خارج از کشور می‌باشد که در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند.


ایده اصلی وُـ‌پوستر بر اساس درک نیاز اطلاع رسانی صحیح و درست به مخاطبین و در جهت بهبود روش های شناخت و ارتباط ایرانیان خارج از کشور با یکدگیر بوجود آمده است، تا با این روش کسب و کارهای ایرانیان خارج از کشور بهتر معرفی و وُـ‌پوستر اولین مرجع برای رفع نیاز هموطنان باشد.


وب سایت وُـ‌پوستر به هیچ عنوان به هیچ سازمان، نهاد و تشکل عمومی، دولتی و نیمه دولتی ایرانی و یا غیرایرانی وابسته نیست و بصورت خصوصی اداره می‌شود.


چشم‌انداز و مأموریت وُـ‌پوستر:


هدف تیم وُـ‌پوستر تبدیل شدن به یکی از بهترین و قابل اعتمادترین مراجع جهت معرفی ایرانیان، صاحبان کالا و کسب‌وکار‌های خارج از کشور است و از این بابت خود را متعهد به مخاطبین خود می داند.


ما اعتقاد داریم تجارت و اطلاع‌رسانی بصورت الکترونیک، روش‌های متنوع و گسترده‌ای دارد که بر اساس آن می توان اکثر نیازهای اطلاعاتی و تجاری مخاطبین را تحت پوشش قرارداد از این رو سعی می کنیم از روش های نوین و بروز اطلاع‌رسانی و تبلیغاتی استفاده کنیم.


ارزش‌های وُـ‌پوستر:


از ابتدا و شروع ایده وُـ‌پوستر هدف ما این بوده است که بتوانیم طیف گسترده از مخاطبین را با بهترین خدمات و سرویس ها تحت پوشش قراردهیم، شما چه درج کننده اطلاعات شغل، خدمات و فعالیت خود و یا شرکتتان باشید و چه استفاده کننده و بیینده وب سایت وُـ‌پوستر برای تیم ما ارزش و جایگاه خاصی دارید و سعی خواهیم نمود رضایت بیشتری از مخاطبین را به دست آوریم.


دقت در انتخاب همکاران تجاری:


از آنجایی که بخشی از هزینه‌های وُـ‌پوستر از تبلیغاتی که در سایت نمایش داده می شود پوشش داده می شود، برای ما مهم است که با چه کسانی همکاری انجام می دهیم و سعی می‌کنیم هر تبلیغی را در سایت نمایش ندهیم و تا حد امکان از کیفیت خدمات مجموعه‌هایی که در وُـ‌پوستر تبلیغات‌شان نمایش داده می شود مطمئن شویم.


با تشکر از شما مخاطب محترم که همراه ما هستید.

تیم وُـ‌پوستر