(Copy Right) کپی رایت


تمامی اطلاعات و مطالب درج شده در وب سایت، مانند آرم، گرافیک،متن، تصاویر، ویدئوها و تمامی مواردی که قابل دانلود و کپی باشند تنها متعلق به وب سایت وُـ‌پوستر و جزئی از اموال آن محسوب می شود.


در صورت استفاده و نمایش اطلاعات وب سایت وُـ‌پوستر در سایت ها و یا هر مرجع دیگری، استفاده کننده ملزم به معرفی وب سایت وپوستر بعنوان تولید کننده آن است.


کاربران مجاز به به استفاده از روبات، داده کاوی و یا روش های مشابه برای جمع آوری داده ها نیستند و حق استفاده از ابزارهای استخراج اطلاعات برای ذخیره و جمع آوری اطلاعات وب سایت را ندارند.


محتوایی که در سایت‌ها یا هر رسانهٔ دیگری منتشر می‌شود، به معنی آزاد بودن انتشار آن نیست حتی اگر به رایگاه منتشر شده باشد.


ذکر منابع استفاده شده در اطلاعات و آگهی های ارسالی به وپوستر اجباری‌ست.


از محتوای سایت‌ها و منابعی که محفوظ بودن حقوق خود را صراحتاً ذکر کرده‌اند خودداری کنید و از آیکون‌ها و عناصر گرافیکی مخصوص سایر سایت ها و شرکت ها استفاده نکنید.


در صورتی که تمایل به استفاده از آثار دیگران در اطلاعات ارسالی به وُـ‌پوستر را دارید، لازم است از صاحب اثر تأییدیه دریافت نمایید.


هرگونه مطلب، آگهی و اطلاعاتی از جمله تصویر، متن، فیلم، پیام که به سایت ارسال مى‌کنید غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد. هر چیزى را که ارسال نمائید مى‌تواند توسط وُـ‌پوستر به هر منظورى، شامل ولى غیر محدود به، باز تولید، افشاءِ، مخابره، نشر، پخش و یا ارسال و الصاق بکار رود.


وُـ‌پوستر اجازه دارد و مختار است، هر گونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید و یا در آگهی ها استفاه مینمائید و یا اکانتی را که ایجاد کرده اید، در هر زمان که ضروری بداند بدون هشدار قبلی و یا اخذ تائیدیه و موافقت شما حذف یا مسدود نماید.


با ارائه هر گونه متن، تصویر، طرح، ویدیو یا صدا به وُـ‌پوستر شما موافقت میکنید که حق استفاده از آن را به صورت کاملا رایگان به وب سایت وُـ‌پوستر بدهید و وُـ‌پوستر به هر صورتی که بخواهد (از جمله با تغییر و تنظیم آن به هر دلیلی) آن را استفاده کند، همچنین در رسانه های سرتاسر جهان (از جمله استفاده در وب سایت و شبکه های اجتماعی که مخاطبان جهانی آن را می بینند) از آن استفاده کند.


حق نشر در محتوای ارائه شده توسط شما، نزد شما باقی می‌ماند و این اجازه انحصاری نیست بنا بر این شما می توانید همچنان از محتوایی که به سایت وُـ‌پوستر فرستاده‌اید، به هر صورتی که بخواهید استفاده کنید از جمله اینکه به دیگران اجازه دهید آن را استفاده کنند.


رعایت قوانین کپی رایت در خصوص ارسال هر نوع مطلب و تصویر توسط شما الزامی است و مسئولیت و عواقب عدم رعایت آن تنها برعهده شما می‌باشد و در صورت درخواست و شکایت شخص یا شرکت ثالث وُپوستر حق دارد اطلاعات شما را در اختیار شاکی قراردهد.


به منظور اینکه وب سایت وُـ‌پوستر بتواند از محتوا و اطلاعات ارسالی شما استفاده نماید، شما تایید و تعهد می کنید که آنچه به وب سایت وُـ‌پوستر ارسال می‌کنید، کار خود شما است.


شما تایید می‌کنید هر نوع اطلاعاتی را که به وُـ‌پوستر ارسال می کنید، قبلا رضایت افرادی را که در محتوا و اطلاعات ارسالی شما ممکن است مورد شناسایی قرار گیرند کسب نموده‌اید و موارد ارسالی با اطلاع و کسب موافقت خود شخص، شرکت، پدر و مادر یا ولی آنها را (در صورتی که زیر 18 سال دارند) می باشد.


ممکن است وُـ‌پوستر در طراحی وب سایت خود و یا برخی اطلاعات و تصاویر استفاده شده در وب سایت از منابع دیگری استفاده کرده باشد که لیست منابع مورد استفاده در ذیل آمده است .


منابع مورد استفاده در وُـ‌پوستر:


www.colorlib.com


برخی تصاویر موجود در وب سایت، ایجاده شده‌اند توسط Some photos created by freepik - www.freepik.com