حریم خصوصی و محرمانگی

اطلاعات جمع آوری شده و نحوه استفاده از آن ها:


شما برای ورود به وب سایت وُـ‌پوستر، جستجو و مشاهده اطلاعات آن نیاز به معرفی خود و یا ارائه هرگونه اطلاعات شخصی ندارید ولی در صورت ثبت نام در سایت و یا ثبت آگهی در وب سایت دیگر از نظر وُـ‌پوستر کاربرناشناس نیستید و شما موافقت خود را با انتقال و ذخیره اطلاعات در وب سایت ما اعلام کرده‌اید.


وُـ‌پوستر به صورت خودکار پس از ورود شما به سایت ممکن است اطلاعاتی از قبیل IP شما و اطلاعات کوکی را جمع آوری و نگهداری کند.


وُـ‌پوستر ممکن است بر روی کامپیوتر شما کوکی ذخیره کرده و در مراجعات بعدی شما به سایت از آن استفاده کند، کوکی ها به هیچ عنوان محل ذخیره اطلاعات شخصی و محرمانه شما نیستند.


وُـ‌پوستر به هیچ عنوان اطلاعات شما را اجاره و یا بفروش نمی‌رساند و در صورت ارسال ایمیل برای شما این اجازه را در هنگام ثبت نام شما از شما دریافت کرده است.


ما ممکن است اطلاعات جمع‏ آوری و ذخیره شده را با مقاصد زیر استفاده نمائیم :


موارد افشاء اطلاعات شما:


ممکن است اطلاعات شخصی شما را به منظور پاسخگویی به درخواست‏های قانونی، تقویت سیاست‏هایمان، پاسخ ‏دهی به ادعاهایی مبنی بر اینکه موضوع یا مضمونی مخل حقوق دیگران شده، یا برای حمایت از حقوق مالکیت، یا امنیت هر شخص، استفاده یا افشاء کنیم. لذا با آگاهی از این بند، اطلاعات خود را در اختیار این سایت قرار دهید و هرگونه ادعایی در این خصوص غیر مسموع می‏باشد.


در صورت تخطی شما از قوانین و مقررات ، و در صورت وجود شاکی خصوصی نسبت به عملکرد شما، اطلاعات شما در اختیار مراجع قانونی قرار میگیرد.


در صورتی که مراجع قضایی اطلاعات شما را به هر دلیلی از وُـ‌پوستر بخواهند این اطلاعات در اختیار ایشان قرار میگیرد.


وُـ‌پوستر با هیچ سازمان اطلاعاتی همکاری نمی نماید و تنها بر اساس احکام قضائی اطلاعات را در اختیار آنها قرار می دهد.


عدم ارسال هزرنامه و یا بکارگیری نرم افزارهای جاسوسی یا کلاهبرداری


ما و کاربران ما، اسپم را تحمل نمی‌‏کنیم.


شما به هیچ عنوان مجاز نیستید که سایر کاربران وُـ‌پوستر، حتی کاربری که معامله ای را با آنها انجام داده اید، بدون کسب رضایت صریح آنها، به لیست نشانی پستی (ایمیل یا آدرس پستی) اضافه کنید.


شما قانوناً مجاز نیستید از ابزارهای ارتباطی ما برای فرستادن اسپم یا فرستادن هرگونه پیامی استفاده کنید و در صورت استفاده، مسئولیت قانونی آن بر عهده شما خواهد بود.


شما قانوناً مجاز نیستید از طرف وُـ‌پوستر با کاربران ما تماس و از آن ها درخواست پول و یا اطلاعات شخصی نمائید و در صورت انجام اینکار مسئولیت قانونی آن بر عهده شما خواهد بود.


اقدامات امنیتی


اطلاعات شما در سرورهای ما ذخیره و نگهداری می‌گردند و همانطور که خودتان هم می‌دانید و اطلاع دارید متاسفانه انتقال اطلاعات از طریق اینترنت کاملاً امن نیست و شخص ثالث ممکن است به طور غیرقانونی به اطلاعات یا ارتباطات خصوصی شما دسترسی پیدا کرده یا آنها را رهگیری کند، همچنین ممکن است سایر کاربران از اطلاعات شما که از سایت جمع‏ آوری کرده‌اند، سوء استفاده کنند. بنابراین، اگرچه ما تمام تلاش خود را به کار می‏‌گیریم تا از حریم خصوصی شما حفاظت کنیم، هیچگونه مسئولیتی در این زمینه نپذیرفته و شما نیز نباید انتظار داشته باشید، که اطلاعات شخصی یا ارتباطات خصوصیتان را که به اشتراک می‌گذارید، همواره محرمانه باقی بماند.


کاربران و استفاده کنندگان از وب سایت مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود کاربران انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است و از این بابت وپوستر مسئولیتی نمی پذیرد.


ممنوعیت های استفاده از وب سایت وُـ‌پوستر


موارد زیر خط قرمز وب سایت وُـ‌پوستر می باشند و در صورت مشاهده بدون هیچ توضیحی کلیه اطلاعات شما در اسرع وقت حذف و دسترسی شما قطع می گردد:


• تمامی موارد ممنوعه و غیرمجاز در قانون جرائم رایانه ای ایران و دیگر قوانین بین المللی در این زمینه.
• وب سایت، اپلیکیشن های همسریابی، صیغه و ازدواج موقت.
• خدمات و یا فروش ابزارهای با موضوع هک و کرک.
• هرگونه فعالیت مرتبط با اطلاعات خصوصی افراد.
• وب سایت و خدمات قمار، بخت آزمایی، شرط بندی و غیره.
• کالاهایی که حقوق ناشر را رعايت نميکنند (مشابه قوانین کپی رایت).
• وب سایت های مواد مخدر و روانگردان و سایر مواد دخانی.
• وب سایت های فروش سلاح‌های گرم و سرد.
• کالاهایی که مبادله آنها دارای مقررات و نظامات خاص است.
• کالاهایی که برای مصرف‌کننده خطر جدی و جانی به دنبال دارد.
• کالاهای قاچاق.
• کالاهای به دست آمده از ارتکاب جرم یا نقض مقررات کشورها.
• وب سایت های و خدمات حراج و مزایده.
• هرگونه خدماتی که منجر به پولشویی و یا کلاهبرداری گردد.
• وب سایت ها و یا خدماتی که موجب کودک آزاری و یا آزار و سواستفاده جنسی از افراد می گردد.
• هر نوع اطلاعات تبعیض آمیز، نژاد پرستانه، توهین و افترا آمیز به اشخاص و ملیت ها.