قوانین و مقررات

وُـ‌پوستر، سامانه‌ی آنلاین اطلاع رسانی در زمینه های گوناگون و راهی برای شناسایی و معرفی کسب و کارهای ایرانیان خارج از کشور میباشد که در حوزه های مختلف فعالیت دارند. دسترسی و استفاده شما از سایت مشروط به رعایت شرایط و ضوابط ذکر شده در این صفحه می‌باشد.


وارد شدن شما به سایت، مرور سایت و همچنین ثبت آگهی و یا مشاهده آگهی‌ها ، به این معنی است که بدون هیچگونه محدودیت و شرطى «شرایط و ضوابط» ذکر شده در این صفحه و صفحات سیاست حفظ حریم خصوصی ، کپی رایت و راهنمای امنیت معاملات را پذیرفته‌اید. در صورت عدم موافقت با «شرایط و ضوابط» لازم است بلافاصله استفاده از این سایت را متوقف نمایید.


وب سایت وُـ‌پوستر به هیچ عنوان به هیچ سازمان، نهاد و تشکل عمومی، دولتی و نیمه دولتی ایرانی و یا غیرایرانی وابسته نیست و بصورت خصوصی اداره می‌شود و تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وُـ‌پوستر می‌باشد.


شرایط و ضوابط

وُـ‌پوستر تلاش خود را جهت دقت در تایید، انتشار و نمایش آگهی‌ها و صحیح بودن اطلاعات سایت بکار مى‌بندد، اما به هیچ وجه دقت و صحت آنها را تضمین یا ادعا نمى‌نماید، برای همین وُـ‌پوستر هیچگونه تعهد و یا مسئولیتى در قبال هرگونه اطلاعات و آگهی درج شده توسط اشخاص و یا شرکت‌ها، در سایت را به عهده نمیگیرد و مسئولیت هرگونه ارتباط، قرارداد، خرید و فروش و تبادلات مالی تنها با آگهی دهنده، خریدار و بازدید کننده می‌باشد.


هر نوع استفاده شما و مرور و جستجوی شما در وب سایت تنها با مسئولیت شخصى خود شما صورت می‌گیرد و وُـ‌پوستر هیچگونه تعهد و مسئولیتی در قبال هرگونه خسارات مستقیم و غیر مستقیم، اتفاقى، تبعى و کیفرى، ناشى از دسترسى و استفاده شما از سایت ندارد و نمی‌پذیرد.


آگهی‌ها و اطلاعات موجود در سایت وُـ‌پوستر از منابع مختلف گردآوری میگردد که هیچ نوع رابطه‌ی حقیقی و یا حقوقی با این سایت ندارند.


همچنین آگهی‌های موجود در وب سایت وُـ‌پوستر نیز توسط اشخاص و شرکت‌هایی ثبت می‌گردند که هیچ نوع رابطه‌ی حقیقی و یا حقوقی با وُـ‌پوستر ندارند. مسئولیت مستقیم آگهی‌ها، با آگهی دهندگان آن می‌باشد و با اینکه وُپوستر تلاش خود در راستی آزمایی آگهی‌ها و اطلاعات انجام می دهد، اما صحت و سقم آنها توسط ما به هیچ عنوان ادعا و یا تضمین نمی‌شود.


وُـ‌پوستر جهت نمایش آگهی‌ها و اطلاعات به هر صورتی که باشند، تعهد نامه و یا قراردادی با آگهی دهندگان منعقد نمی‌کند و ثبت آگهی توسط آگهی دهندگان نیز تنها منوط به پذیرش شرایط و ضوابط مطرح شده در سایت می‌باشد، از این رو امکان دارد مطالب مندرج در آگهی‌ها توسط آگهی دهنده بصورت مداوم تغییر نماید و یا به روز گردد، در این زمینه وُـ‌پوستر ، هیچگونه مسولیتی در قبال هر نوع آگهی درج شده نمی‌پذیرد و وُـ‌پوستر صرفا نمایش دهنده مطالب درج شده توسط آگهی دهندگان می‌باشد.


وب سایت وُـ‌پوستر هیچ‌گونه مسئولیت ، سود و منفعتی در قبال معاملات شما و دیگر مخاطبین ندارد و توصیه می‌گردد راهنمای امنیت معاملات را مطالعه نمائید.


هرگونه مطلب، آگهی و اطلاعاتی از جمله تصویر، متن، فیلم، پیام که به وُـ‌پوستر ارسال مى‌کنید غیر محرمانه و غیر قابل تملک تلقى خواهد شد. هر چیزى را که ارسال نمائید مى‌تواند توسط وُـ‌پوستر به هر منظورى، شامل ولى غیر محدود به، باز تولید، افشاءِ، مخابره، نشر، پخش و یا ارسال و الصاق بکار رود.


وُـ‌پوستر اجازه دارد و مختار است، هر گونه پیام، آگهی و یا عکسی که به این سایت ارسال می‌کنید و یا در آگهی ها استفاده می‌نمائید و یا اکانتی را که ایجاد کرده اید، در هر زمان که ضروری بداند بدون هشدار قبلی و یا اخذ تائیدیه و موافقت شما حذف یا مسدود نماید.


با ارائه هر گونه متن، تصویر، طرح، ویدیو یا صدا به وُـ‌پوستر شما موافقت می‌کنید که حق استفاده از آن را به صورت کاملا رایگان به وب سایت وُـ‌پوستر بدهید و وُپوستر به هر صورتی که بخواهد (از جمله با تغییر و تنظیم آن به هر دلیلی) آن را استفاده کند، همچنین در رسانه های سرتاسر جهان (از جمله استفاده در وب سایت و شبکه های اجتماعی که مخاطبان جهانی آن را می بینند) از آن استفاده کند.


حق نشر در محتوای ارائه شده توسط شما، نزد شما باقی میماند و این اجازه انحصاری نیست بنا بر این شما می توانید همچنان از محتوایی که به سایت وُـ‌پوستر فرستاده‌اید، به هر صورتی که بخواهید استفاده کنید از جمله اینکه به دیگران اجازه دهید آن را استفاده کنند.


رعایت قوانین کپی رایت در خصوص ارسال هر نوع مطلب و تصویر توسط شما الزامی است و مسئولیت و عواقب عدم رعایت آن تنها برعهده شما می‌باشد و در صورت درخواست و شکایت شخص یا شرکت ثالث وُـ‌پوستر حق دارد اطلاعات شما را در اختیار شاکی قراردهد.


به منظور اینکه وب سایت وُـ‌پوستر بتواند از محتوا و اطلاعات ارسالی شما استفاده نماید، شما تایید و تعهد می‌کنید که آنچه به وب سایت وُـ‌پوستر ارسال می‌کنید، کار خود شما است و افتراآمیز، توهین آمیز، نژادپرستانه، تبعیض آمیز نیست و قوانین بین المللی را نقض نمی کند.


کلیه مسئولیت‌های قانونی ناشی از عدم رعایت حقوق مؤلفین و مصنفین به عهده شما می باشد و با ارسال آن تمامی مسؤلیت های قانونی آن را پذیرفته‌اید. همچنین تایید می‌کنید که شما حق اجازه استفاده از آن را به صورتی که در بالا آمده به سایت وُـ‌پوستر بدهید و شما رضایت افرادی را که در محتوا و اطلاعات ارسالی شما ممکن است مورد شناسایی قرار گیرند کسب نموده‌اید و موارد ارسالی با اطلاع و کسب موافقت خود شخص، شرکت، پدر و مادر یا ولی آنها را (در صورتی که زیر 18 سال دارند) می باشد.


وب سایت وُـ‌پوستر در مورد اطلاعات سایت های دیگر که به هر نحوی به سایت مرتبط باشند، به ما لینک داده باشند و یا لینک آنها در سایت قرار دارد، به هیچ عنوان مسئول نمی‌باشد. این سایت‌ها توسط شرکتها و اشخاص دیگری غیر از تیم وُـ‌پوستر ایجاد شده‌اند و هیچ کنترلی بر آنها ندارد، همچنین وُـ‌پوستر به عنوان ناشر یا ترویج دهنده مطالب مندرج در این سایت‌ها عمل نمى‌کند.


آگهی‌ها، اطلاعات و هرگونه محتوا موجود در وب سایت وُـ‌پوستر امکان دارد شامل اشکالات تحریری یا غیرعمدی باشد. لذا وُـ‌پوستر این حق را برای خود محفوظ می‌دارد که در هر زمان و با صلاح دید خود نسبت به رفع هر نوع اشکال اقدام نماید و همچنین در هر زمان که لازم بداند اقدام به هر نوع تغییرات، حذف قسمت یا قسمت هائی از سایت نماید.


وب سایت وُـ‌پوستر به هیچ عنوان به هیچ سازمان، نهاد و تشکل عمومی، دولتی و نیمه دولتی ایرانی و یا غیرایرانی وابسته نیست و بصورت خصوصی اداره می‌شود و تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به وُـ‌پوستر می‌باشد.


در وُـ‌پوستر ممكن است لینک سایت‌های دیگر ثبت شده باشد و یا لینک وُـ‌پوستر در وب سایت ها دیگر ثبت شده باشد، سایت‌هایی که لینك آن‌ها در وُپوستر ثبت شده است و یا لینک ما در آن ها ثبت شده است تحت نظارت وُـ‌پوستر نیستند و وُـ‌پوستر در خصوص آنها مسئولیتی ندارد.


شما باید توجه داشته باشید كه اطلاعات شخصی كه برای سایت‌های لینك شده می‌فرستید،‌ تحت نظارت و خط مشی حریم خصوصی وُـ‌پوستر نیستند و ما جداً توصیه می كنیم كه نسبت به سیستم حفظ حریم خصوصی و سیاست های امنیتی آنها اطلاع حاصل نمائید.


وب سایت وُـ‌پوستر مى تواند با توجه به لزوم به روز کردن شرایط استفاده از وب سایت، در هر زمان این «شرایط و ضوابط» را مورد تجدید نظر و تغییر قرار دهد. شما نیز مقید و متعهد به چنین تجدید نظرهایى می‌باشید و لازم است هر از چند گاهی به این صفحه مراجعه نمائید تا از «شرایط و ضوابط» جارى و لازم الاجراِ مطلع شوید.


قوانین بین المللی بر تعبیر، تفسیر، اجراِ و تأثیر این توافق نامه حاکم می باشد.


ممنوعیت های استفاده از وب سایت وُـ‌پوستر


موارد زیر خط قرمز وب سایت وُـ‌پوستر می باشند و در صورت مشاهده بدون هیچ توضیحی کلیه اطلاعات شما در اسرع وقت حذف و دسترسی شما قطع می گردد:


• تمامی موارد ممنوعه و غیرمجاز در قانون جرائم رایانه ای ایران و دیگر قوانین بین المللی در این زمینه.
• وب سایت، اپلیکیشن های همسریابی، صیغه و ازدواج موقت.
• خدمات و یا فروش ابزارهای با موضوع هک و کرک.
• هرگونه فعالیت مرتبط با اطلاعات خصوصی افراد.
• وب سایت و خدمات قمار، بخت آزمایی، شرط بندی و غیره.
• کالاهایی که حقوق ناشر را رعايت نميکنند (مشابه قوانین کپی رایت).
• وب سایت های مواد مخدر و روانگردان و سایر مواد دخانی.
• وب سایت های فروش سلاح‌های گرم و سرد.
• کالاهایی که مبادله آنها دارای مقررات و نظامات خاص است.
• کالاهایی که برای مصرف‌کننده خطر جدی و جانی به دنبال دارد.
• کالاهای قاچاق.
• کالاهای به دست آمده از ارتکاب جرم یا نقض مقررات کشورها.
• وب سایت های و خدمات حراج و مزایده.
• هرگونه خدماتی که منجر به پولشویی و یا کلاهبرداری گردد.
• وب سایت ها و یا خدماتی که موجب کودک آزاری و یا آزار و سواستفاده جنسی از افراد می گردد.
• هر نوع اطلاعات تبعیض آمیز، نژاد پرستانه، توهین و افترا آمیز به اشخاص و ملیت ها.